Sveriges nationaldag.



Och det betyder ingenting. Inte för mig i alla fall. Fast jag hade önska att vi varit som våra kära grannar, norrmännen, för fy tusan vad dom firar då det är 17 maj. Det är ju typ lika stort för barnen som julafton är.
Helt galet är det. :-)

I morse vaknade jag med huvudvärk. Så typiskt. Vi som skulle på gymet + att vi blev frågade om att följa med både till Jävre och fiska och på Leos för lite lek...och det blev inget av det för mig.
Till Jävre hade jag dock mer än gärna farit, men då Petrus jobbar em så skulle det bli så stressigt, så det orkade han inte. Och Leos kändes inte alls aktuellt. En ledigdag och garanterat tjockt med skrikande lekande ungar...det utsätter jag mig bara inte för :-)
Petrus fock dock dit en sväng med tjejerna så att jag fick en stund för mig själv vilket faktiskt är rätt så skönt, så jag passade på att försöka göra klart mitt gungprojekt som jag startade för säkert 1 månad sen. Nu börjar det vara dags att det blir klart. Men nu är det inte mycket kvar... :-)
Jag längtar så att se det slutgiltiga resultatet.

Nu har jag ju verkligen huuuuur länge som helst velat fara på IKEA, så nu tycker jag att jag måste ta tag i det där. Nån som vill haka på?
Hittar bara fler och fler saker jag vill ha, så det är bäst att fara så snart som möjligt innan handlingslistan blir för lång ;-)

Nä nu ska jag ta och krypa isäng så jag orkar med att jobba imorgon. Det blir dock bara en halvdag. Riktigt skönt :-)

Imorgon tror jag faktiskt att jag ska bjuda på en uppdatering på flickorna. Utvecklingen går ju i en rasande fart, så det är väl bäst att anteckna lite innan man glömt allt.

Nu säger jag Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0