Söndag

Idag har vi haft en riktig mysdag. Vi har spelat spel, målat, lekt, pysslat på här hemma, varit i gympasalen på en timmes lek och surr och bara tagit dagen som den kom utan några direkta planer.
Efter middagen ringde vi hit mampap på lite kaffe. Alltid lika uppskattat av barnen trots att dom ses ofta.

När vi ringde för att prata med P på skype började Alicia storgråta och ville att han skulle komma hem. Usch vad jobbigt det kändes i mammahjärtat...och säkerligen ännu värre i pappahjärtat.
Alicia pratar inte så mycket om att han är borta, det är Molly som står för det då hon dagligen frågar "näj kommej min pappa hem?"
Själv så tycker jag att den här veckan gått fantastiskt fort, så jag hoppas att dom andra två också gör det. Sen efter dom 2 veckorna gårr hoppas jag att tiden går saaaaaakta ;-) För då får vi ju ha han hemma i hela 3 veckor. Det ska bli skönt!
 
Nä nu ska jag ta och krypa isäng så jag orkar upp imorgon. Det kan jag tycka är det jobbigaste, att man aldrig får nån avlastning. Då är det tur att man han världens bästa mamma och pappa som ställer upp vått och torrt...fast man vill ju inte anlita dom alltför mycket heller, men bara att veta att dom finns där är en otrolig trygghet!
 
Nu säger jag godnatt :-)

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Tack älskling .I morgon får du liiite avlastning....

2012-10-15 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0