En tur i lekparken.

Idag jobbade jag sent.
Direkt efter middagen så gick jag och Alicia ut. Hon lekte först med hink och spade, fick prova trehjulingen lite och sen så tog vi oss en tur till lekparken. En riktigt mysig kväll med andra ord.

Här kommer lite bilider











Jag tänkte spara hennes favorit till sist. Gungställningen :-)
Men när jag satt ner henne i gungan fick hon panik. Hon ville verkligen inte gunga.
Vad konstigt, för hela sommaren och hela hösten har hon tjatat att gunga hela tiden... Kan hon verkligen glömt bort hur det va?!



Kommentarer
Postat av: mamma

Björn Afselius sjöng DU ÄR DET FINASTE JAG VET å det måste vara om denna lilla flicka han sjöng eller hur??????

2009-04-16 @ 06:27:43
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller absolut med dig mamma :-)

2009-04-16 @ 13:36:22
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: thereselasela

vilken mysig eftermiddag ni haft....själv så har det inte blivit så mycket förutom det vanliga städa tvätta å se på tv...ha det kram borde ses snar



















































































2009-04-16 @ 20:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0