Före- och efterbild...

Här får ni ett litet smakprov på hur det kommer att bli i Alicias rum...

Här har ni en bild på bordet som jag köpte för ett tag sen till Alicia som hon ska få i present.


Numer ser bordet ut såhär istället :-)



Tror att det kommer att bli kanonsnyggt i hennes rum. Hoppas på det i alla fall.
Kommer att ta bort hennes skötbort och fixa och trixa lite i rummet. Det kommer att gå i röd-vitt sen när allt är klart.

Orsaken till att jag klätt bordet är inte bara för att det är snyggt, utan för att vi har en liten "bordmålare" här hemma. Då kan vi hellre ta bort vaxduken sen när hon blir lite äldre och förståndigare... Sen kan det ju vara kul att kunna variera utseendet lite också :-)

Nu ska jag ta och återgå till mitt... Kanske börja med middagen. Klockan har ju hunnit bli så mycket ser jag.

Kommentarer
Postat av: Linn och flisis

Det finns inge "rätt och fel" att säga, men det är bättre att säga nått än inge tycker jag=)...jag har gott mod så no kom hejn å bli bra=)



åh vad tjusigt bord du fixat till din tös=) Du får komma till mig och säga hur jag ska göra i felicias rum, haha, det är så jävla fult, jag är som sagt ingen pysslare alls...hoho



kram!

2009-04-19 @ 20:15:22
URL: http://flisis.babyblogg.se
Postat av: Hanne

Så fint bordet ble :) kjempe tøft! ;)

2009-04-20 @ 20:55:53
URL: http://knaadis.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0