Fredag - ledigdag :-)



Så skönt med en kort vecka :-)

Idag så är det städning och kapning av lister som gäller för tillfället. Lite senare så kommer Alicias farfar på besök och ikväll så ska Petrus och spela innebandycup. Det är väl det det här dagen kommer att bestå av...+ lite till förhoppningsvis.
Tanken va egentligen att jag och Alicia skulle till stan, men då vi ska få besök så skjuter vi upp det till imorgon istället.

Igår så uppdaterade jag inte bloggen nåt, men det berodde på att vi hade som fullt upp nästan hela dagen.
När jag kom hem från jobbet så passade jag på att sitta lite vid datorn, sen så blev det lek i likparken med Charlie, middag och sen besök resten av kvällen av Alicias faster.

Såg ni föressten "Hjälp, jag är med i en japansk show" eller vad det nu hette. Riktigt roligt va det, haha... Speciellt Anna Book, vilken fjolla alltså. Man kan ju inte grina bara för att man åker ut ur programmet :-)

Nä nu ska jag ta och återgå till mitt dammsugande.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: theresela

hoppas ni får en riktigt trevlig helg....hoppas bara på bättre väder än vad det är hu ikväll..kram från oss

2009-04-17 @ 21:12:47
Postat av: Linn och flisis

hallå. Min mamma (53år) har fått en stroke så hon har blitt förlamad på vänstra sidan (eller hon har känsel men kan inte röra vänster arm och benet kan hon lyfta liiite och i ansiktet så "hänger" det lite)... men de kommer förmodligen gå till sig så jag håller tummarna=)



Ja om jag någonsin får tid/tar mig tid, ska ja verkligen prova att göra sånan där kort...eller nått pyssligt...men ja vet inte vad jag gör av tiden=)



jackan har felicia fått av min syster så jag vet inte när hon köpte den, men ja tror den var på rea (har för mig det)...den är iaf så söt tycker jag=)



Jag såg en glimt av den där tv-serien (japansk tv-show) hahaha, vilken VAL Anna Book var, håller med om att de va gode töntigt att börja gråta för att hon åkte ut...hm...



nepp, nu ska ja göra nått vettigt. kramkram!

2009-04-17 @ 22:04:18
URL: http://flisis.babyblogg.se
Postat av: Emma

ThereseLa: Tycker att du borde ta och skaffa dig en blogg också så att vi får följa med vad som händer hos er... Och så att jag har nån stans att svara på det du skriver ;-)

2009-04-17 @ 22:25:49
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Näe, men då förstår jag att det inte är så lätt att göra planer. Om du ska jobba, vet du var det blir då?



Vi vet att båda är lediga juni och juli, men förutom renovering (tråkig renovering) så har vi ändå inga direkta planer. Får väl se vad som händer.

Helst behöver jag inte göra nåt så man kan spara lite pengar och kanske far på en rolig semester nästa sommar när Mio är lite mer me i matchen :D



Hoppas ni får en trevlig kväll!

2009-04-18 @ 19:43:46
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Nja vi har inte planerat någon skeå tur än.



Jo men hör av er om ni får tid över. Annars kommer vi förbi då vi ska till skeå nästa gång.

2009-04-19 @ 14:39:08
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Sängkläderna kom från Hemtex. Theo fick dom i julklapp!

Jättesött retro mönster =)

2009-04-19 @ 15:13:10
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0