Helgen som varit...

Fredag så va jag ledig. Nice. Passade på att jobba lite här hemma.
På kvällen så hade vi myskväll och åt chips och såg film...

Lördag bar det av till Piteå. Först stannade vi på loppis på Nolia-området och sen blev det stan.
Det blev inte lika många fynd som jag hade hoppats på, men jag fick mig i alla fall ett par tights/jeans. Hittade även en jättefin ljuslykta som ser ut som ett hus och så blev det ett par örhängen... För en gång skull handlade jag bara till mig själv. Nä just ja, ett par strumpbyxor till Alicia också.

Efter stan så bar det av till DollarStore och sen till Nimbys Lekland.
Barnen hade förstås superkul där...och även vi vuxna :-)
Det blev en massa skratt kan jag lova.



Så här statisk kan man bli av rutchbanan ;-)


Ooops...


Ooops igen ;-)


Lite svårt att lyfta trots att man är 2...

Sen for Petrus för att se Sverige-Findland i innebandy. Jag sparade in dom slantarna som inträdet kostade (det va meningen att jag också skulle med) och for istället och hälsade på Therese och Theo. Tyvärr så va Theo inte helt i form, men Alicia hade kul i alla fall. Det är ju så roligt med lite nya leksaker :-)





Åt middag på Adana Kebab och sen styrde vi kosan hemåt. Det blev ett litet stopp på havsbadsvägen först för att plocka lite stenar... Eller lite och lite, det blev faktiskt en hel del.
Måste erkänna att det va faktiskt lite pinsamt att stå där och plocka sten medan det körde bilar förbi. Extra pinsamt va det då det då en bil tutade på mig...vågade förstås inte kolla upp, utan fortsätte istället att plocka.
Dom i bilen va inte vem som helst, för det va det svenska landslaget :-D Hahah...

Nu ska jag ta och gå in i garaget och fortsätta mitt projekt :-)

Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Men gud!

Min lillekille var så olik sig ju =)

Sjuklingen!

2009-04-26 @ 21:12:58
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken härlig helg!

2009-04-26 @ 21:22:26
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo på bilden =)

2009-04-26 @ 21:31:18
Postat av: Tess & Theo

Jag gav 330 kr för den =)

2009-04-26 @ 22:28:47
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har inte fått oss iväg till pite på nimbys än, det ser ju ut att vara superroligt. och vi har ju inte ens så långt dit.. vad kostar det att gå in??

2009-04-27 @ 20:16:39
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0