Måndag.

Idag har jag varit ledig. Skönt :-) Hoppas däremot att jag får jobba resten av veckan då jag behöver pengarna :-)
Har passat på att måla datarumsfönstret idag. Så nu är första varvet gjort. Längtar så mycket tills vi är färdiga med rummet, men nu är det nog inte alltför långt bort.
Men för att rummet ska bli helt klart måste jag bocka av min IKEA-resa. Bara 2 helger kvar...Längtar!! :-)

Vad mer har jag gjort idag... Jo jag har fått en härlig sovmorgon, fixat lite i Alicias rum. Här ska röjjas. Ut med den stora Expedit-hyllan och skötbordet och bort med alla bäbisleksaker och för små kläder... Så jag har endel jobb kvar där kan jag lova.
Har även städat lite här hemma och så har vi haft besök nu ikväll av Elin och Henke och söta lilla Tilda.
Det va våran dag det :-)

Tänkte förstås bjuda på lite bilder också :-)


Hittade en superrolig sida ikväll...
Kolla vilka läckra bilder. Det ska alltså föreställa jag och min dotter då hon va en liten bäbis :-)




Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad stor Tilda har blivit :-) Tycker du inte det känns som att alla andras barn växer, men inte ens eget? Vi var hos en jobbarkompis igår, hon har en bebis som är 5 månader, herregud så liten! Man tyckte att Knut var stor då han var 5 månader haha

2009-04-21 @ 16:19:06
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jag har inte betalat in än! Vet typ inte vart lappen är =( När var det senast man skulle betala?

Har du betalat?

2009-04-21 @ 18:58:34
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

vilka coola bilder=) vad nyfiken jag blir på ditt nya projekt, hihi!



kram!!

2009-04-22 @ 13:32:15
URL: http://flisis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0