"tack- påsk- ägget" & AjLööövTradera

Idag så fick Alicia ett påskägg från min moster... Hennes 4:de påskägg!!! 
Dom innehöll ett par supersöta benvärmare som hon stickat.



Kommer ni ihåg Me&i klänningarna som jag fyndade till mig själv på bytardagen förra helgen? Dom beslutade jag mig i alla fall att sälja på tradera efter att jag provat dom och insåg att jag inte kommer att använda dom själv. Egentligen hade jag tänkt att sy nåt till Alicia av dom, men kollade tradera innan och såg att dom får rätt bra för dom så jag chansade och satt ut dom för 1 kr st.
Auktionera gick nyss ut och jag fick 245:- och 220:- för dom. Nästan lite pinsamt då jag endast gav 30 kr st för dom. Behöver jag säga att jag gillar tradera och bytardagar?! ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken vinst Bra jobbat

2009-04-14 @ 20:54:31
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Malin A

Haha, vilken affärskvinna du är Emma!

2009-04-15 @ 08:53:19
Postat av: Emma

Wow det var inte illa, snacka om tur :-) Sånt där händer aldrig mig :-)



Vad härliga påskbilder, förstår att ni haft det bra! Jag vet inte om det är nån träning ikväll, jag tror det. Hon sa då inget förra gången så då antar jag att det är ikväll. Ska du dit?

2009-04-15 @ 10:04:11
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0