Lördag

Den här dagen har startat med gasen i botten :-)

Steg upp 8. Hämtade upp Åsa 8.30 för att styra våran kos mot Skelleftehamn och klädbytardag. Det här med klädbytardag är egentligen ingenting för mig, för jag blir så himla stressad! I all den där stressen så hittade jag mig ändå rätt så många fynd.
Vi var väl där och virrade runt i ca 1 timme och sen va det gasen i botten till Drängsmark.
Där hittade jag också några fynd och även till mig själv :-)
Sen va det raka vägen till Kåge och KGB (Kåge Ger Bistånd) ett arrangemang som skolan arrangerar varje år och det här året samlade dom in pengar till handikappade i Kongo.
Dit fick förstås barnen följa med också och oj vad kul dom hade!
När pengarna går till välgörenhet, då kan man ju nästan sprätta dom hej vilt :-)
Nä då, så farligt var det inte, för allt va så billigt.
Först fick dom små en ansiktsmålning var.
Sen va det dags att gå till fotografen...
Och sist av allt så fick dom åka häst & vagn... så dom har haft en riktig toppendag. Tyvärr hade jag inte med kameran men här har ni i alla fall bilden som vi tog hos fotografen. Har tagit kort av kortet, så det är inte så bra kvalla :-)


Just nu så är hag helt slut. Har ju sprungit runt i flera timmar idag så det är bara såååå skönt att få sitta ner några minuter nu, för att sen stressa vidare och städa och laga mat, för vi får ju besök ikväll av Emma Daniel och Knut lite senare... Gud så gott jag kommer att somna ikväll. Härligt :-)


Här kommer bilder på mina fynd. Köpte allt för endast en 5hundring så jag är rändå nöjd. Fick ju mycket kläder för pengarna i alla fall :-)



- 2 kjolar
- PoP body
- PoP tröja/jacka
- velour tröja/jacka
- 3/4 långa byxor
- 2 prinsesskronetrosor
- Me&i t-shirt
- 70-tals t-shirt
- Me&i solhatt
- Pippi t-shirt
- jeans
- Hello Kitty pyjamas
- PoP pyjamas
- sommardress
- stjärntröja
- elefant t-shirt


Jag fick mig ju också lite kläder.
- 2 Me&i klänningar. Funderar på att sy nåt av dom, men vi får se.
- brun klänning
- BikBok byxor



Sen så fick Alicia sig ett stort garage med flera olika finesser och en Tigger som skuttar och pratar :-)

Ja som sagt så är jag supernöjd över mina inköp idag :-)

Nu måste jag ta och städa bort lite här.
Ha en fin lördag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja, jag var ju så smart att jag HELT seriöst trodde att jag skulle klara att röka en cigg nångång då och då... Vilket jag så klart inte klarade. Så jag har börjat om :/

Nästa gång tänker jag aldrig ta ett enda jäkla bloss. Har haft sån ångest...

Läste att det är 8/10 som börjar om. Så du är duktig du! :)



Gud vilka bra fynd du har gjort idag!

Du verkar ha ett öga för sånt ;-)



Hoppas ni också får en trevlig helg! Kramar

2009-04-04 @ 20:22:10
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad du har shoppat och vilka fynd, bra jobbat ;)! Förresten, jätte fint kort på småttingarna.

2009-04-04 @ 22:44:59
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: mamma

sötnosar till småttingar

Nog fick du i kläder minsann Kul att du blev nöjd

2009-04-05 @ 08:57:18
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Malin med William & Celina

Vilka fynd du har gjort, jättefina kläder

2009-04-05 @ 18:57:09
URL: http://mammatilltvakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0