Alicia.

Måste bara få lägga in ett litet skrytinlägg. Inte bara för att skryta för er, utan även för att jag själv ska komma ihåg.

Alicia är bara för duktig på det här med potträningen. Visst har det hänt en hel del olyckor i sommar...och vi har inte varit sådär jätteduktiga på att träna med henne, men nu helt plötsligt så är hon hur duktig som helst.
I måndags då hon skulle på dagis så bestämde jag för att skicka hon med trosor...Det gick ju också som det gick. Men jag hade väl egentligen trott så mycket annat heller. På dagis då dom har flera andra barn att sköta...och där Alicia har så mycket att göra att hon glömmer bort att gå på toa. Men nu har vi i alla fall provat...och mer ska det bli :-)

Igår gick hon i stort sett hela dagen utan blöja, utan en enda olycka.

Och idag fortsätter vi... Hon är så söt i sina små trosor :-) Jobbigt bara att det knappt finns trosor i hennes storlek...
Än så länge har det inte varit nån olycka, och hon kommer själv och säger till om hon behöver kissa eller bajsa.
Hittills så har hon bajsat 3 gånger på toaletten :-)

Fortsätter hon i den här stilen så är hon nog torr inom en kort framtid. Stora tjejen min :-)



Här tror hon dock att hon är större än vad hon är. Hon har sminkat sig med mammas lipgloss runt ögonen ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig tjej!

2009-08-12 @ 18:05:01
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Malin med William & Celina

Vilken duktig tjej ni har

2009-08-12 @ 22:29:33
URL: http://mammatilltvakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0