Denna jäkla innebandy...

Jag är redan less!!! Dom senaste 12 dagarna har Petrus varit och tränat 9 av dom. Vissa dagar även dubbla träningar och då blir han borta hela kvällen. Hela helgen blir det innebandy och sen så börjar nästa vecka med träning varje dag...
Hur ska jag överleva?!
Nä då, riktigt så farligt är det inte, men det är trisst att aldrig få se han. Varken jag eller Alicia...

Tur att det är mest nu när det är försäsong och alla ska komma i form. Sen lugnar det ner sig liiite i alla fall.


Jag sitter just nu på jobbet. Har varit på samma ställe nu hela veckan så jag är väldigt nu.
Har för tillfället bara ett barn...som ligger och sover och jag har gjort alla måsten, så nu är det bara att sitta och slösurfa lite innan det är dags för liten att vakna.

Imorgon blir det ev. Piteå. Trevligt. Tänkte fara och se om jag hittar nåt på loppisen :-)

Nä nu ska jag kila ut och se om det är nå liv i vagnen.
Tjing...

Kommentarer
Postat av: Martina

Hör av dig om du åker till Piteå och är sugen på en fika eller nått! :) Annars kanske vi syns på loppisen var där förra veckan och det fanns hur mycket som helst att fynda. Så nu måste jag nog bara i väg i morgon också! :)

2009-08-21 @ 14:27:19
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0