För 3 år sen...

...precis på den här dagen så fick jag och Petrus veta att vi skulle bli föräldrar och mina föräldrar fick veta att dom skulle bli mormor och morfar... Det är en dag jag aldrig kommer att glömma!!!

Nu när jag tänker efter så har jag faktiskt varit rökfri i 3 år nu!!! Det va det nog ingen som trodde!! Men jag är säker på att ge man sig bara fan på det så kan vem som helst sluta.


I helgen har det varit fullt upp med matfest, besök hos faster Lina, städning & kräftskiva... Har suttit ett x antal timmar framför datorn också. Det är ju en hel del man behöver nu när hösten kommer smygandes... Snart är ju vinterna här också och lillan måste ha kläder både till dagis och här hemma. DYRT men ett måste tyvärr...

Har även satt ut lite grejjer på tradera så förhoppningsvis får jag ihop en liten slant där också.

 

Nu börjar ju faktiskt utlandet närma sig med stormsteg. Bara 1,5 vecka kvar tills jag åker :-) Gissa om jag längtar!! Det ska bli underbart. Vågar dock inte ens tänka på vilken fruktansvärd hemlängtan jag kommer att ha. Det tar jag då :-)

 

Är det föressten nån av er, mina kära läsare, som kan virka??? Fick som lust att lära mig :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt att ha varit helt rökfri i 3 år, det är ju fantastiskt! Det kan jag inte skryta med :-)



Kul och härligt med utlandsresa, gissa om jag är avis!! Sola bada dricka paraplydrinkar, hääärligt

2009-08-31 @ 08:42:39
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Det finns hur fina hus som helst i småbyarna.

Man kanske skulle ta och flytta dit =)



Eller kanske inte =)

Jag måste bo på D-viken =)

2009-08-31 @ 11:58:33
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0