Första hemmadan´...

Jag har inte varit hemma nån dag tidigare, varken med sjukt barn eller att jag själv varit sjuk, men idag är jag hemma för första gången. Det känns helt förjäkligt...för jag är ju inte sjuk...jag har ju bara ont i nacke och huvud. Det känns på nåt sätt inte som en godkänd sjukdom...
Har precis lämnat Alicia på dagis för att vara där en liten stund, för hon blir verkligen understimulerad av att vara hemma med mig då jag inte kan hitta på nåt med henne..så just nu har hon det bättre där.

Vad ska jag då hitta på för nåt idag? Sitter jag får jag ont, ligger jag får jag ont, städar jag får jag ont... På tal om städning så ser vårat hus ut som ett bombnedslag igen då jag bara inte kan gå och plocka leksaker, eller det jag inte kan är egentligen att fara upp och ned med huvudet. Det som skulle vara nyttigt för nacken tror jag, är att fara ut och gå, men det kan jag ju bara inte då jag är  sjuk. SKulle ju kännas helknäppt om jag träffade nån....
Usch så jobbigt.

Är det ingen som har nåt bra tips på vad man kan hitta på en sån här dag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Lägg dig i soffan och glo på en riktigt bra film, och passa på att VILA :-)

2009-08-13 @ 12:00:41
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

nej vad jobbigt...hoppas det går över...är så jobbigt då man hr ont...är man förkyld vet man ju att de brukar dröja si eller så länge innan man blir frisk, men har man ont så kan man börja misströsta då man inte vet då de kommer att försvinna.. ja håller tummarna att de går över snart..



kram!

2009-08-14 @ 12:57:39
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Ja gud vad obehagligt det var! Stackars,stackars lille pojke =(

Och allt hans godis som han tappade =(

Blir grinfärdig bara då jag tänker på det.

Var så hemskt.



Ihelgen blir det lungt. Ska ha kalas imorgon för släkten.



Själv då?

2009-08-14 @ 20:32:51
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0