Helgens bravader.

Helgen har spenderats i Lycksele. Förstår egentligen inte vart tiden tagit vägen, för den har verkligen bara flugit iväg. Vi har haft det supertrevligt både stora och små.
Tänkte inte skriva så mycket mer, utan tänkte istället bildbomba er med bilder från våran tripp :-)



Alicia står och beundrar getterna.



Dom söta lodjursungarna vilar på varandras rumpor ;-) Sååå söta!



En flock med vargar springer förbi.



Björnungarna busar...



En av dom sätter sig och softar i rutchkanan :-)



Sen är det dags för en liten matstund. Det va verkligen kul att se. Mamman samlade först ungarna för att sen sätta sig på rumpan och lägga sig försiktigt på rygg. Ser ni även hur hon verkligen håller om ungarna. Dom 2 som ligger längst upp låg och bråkade fastän dom åt :-) Haha....



Jag, pappa och Alicia klappar ett får :-)



- Det här va kul!!



Pappa och Alicia kör grävskopa... Alicia va INTE den som tog initiativet till det...så det slutade så här :



Han hade ju lagt på en peng, så då va det bara att sitta kvar själv och köra tills tiden va ute :-D

DAG 2

Vi hade inte lika bra väder söndagen, men tog oss i alla fall en tur i djurparken. Vi såg då rovdjuren blev matade och sen gick vi till getterna, det va det Alicia tyckte va roligast :-)
Egentligen har jag massor med bilder som jag vill lägga upp, men jag måste ju begränsa mig, så här kommer några av favoriterna.









Självklart har det blivit ännu fler bilder från helgen. Från campingen och så, men det får bli en annan gång :-)

Kommentarer
Postat av: therese la

ni ser ut att ha haft jätteroligt där.....å tur med vädret oxå på löradag...

2009-08-17 @ 22:11:26
Postat av: Malin med William & Celina

Vilka underbara bilder, syns verkligen hur roligt ni har haft det

2009-08-17 @ 22:43:16
URL: http://mammatilltvakottar.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken härlig helg ni ser ut att ha haft! Jätte fina bilder! Alicia måste ha tyckt att det var superskoj med alla djuren!

2009-08-17 @ 23:15:36
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: mormor

Vi hade det jättebra!!!!!!!!!!!

2009-08-18 @ 06:16:19
Postat av: Martina

Vilka fina bilder! Lycksele är en fin djurpark, tycker jag.. Tack för tipset :) Man vet så lite om denna värld ännu, men jag antar att man lär sig ;) Får du jobba någonting nu?

2009-08-18 @ 10:01:59
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vilka fina bilder! Så mysigt! :-) jag som hade tänkt att vi skulle åka dit i år men det får nog vänta tyvärr

2009-08-18 @ 14:01:14
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vilka fina bilder!

Ni verkar ha haft jättemysigt :)

2009-08-18 @ 19:50:53
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0