Hur är det möjligt!!!???

Häromdagen så skrev jag ju om att jag glömt ta på Alicia blöja. Det har hänt igen!!!!

La ut henne i vagnen för att sova. Stängde dörren och gick in. Pratade i telefonen med en kompis och hörde att det kom ljud utifrån då och då... Efter ett tag hörde jag att hon ropade högre och högre så jag gick ut för att säga att hon skulle lägga sig ner och blunda och försöka sova.
Då säger hon "Alicia kissa" och då kom jag ju direkt på att jag glömt ta på henne blöjan.
Frågade om hon kissat i trosan och hon svarade "ja"... Men det hade hon inte, så vi sprang till toan. Det hade inte kommit en enda droppe i trosan.
Behöver jag säga att jag är stolt över min dotter??! ;-) Sen att jag är mindre stolt över mig själv och mitt misstag är en annan sak.

Efter att Alicia sovit så ska vi fara en tur till Solbacken. Tror faktiskt att jag ska ge henne en chans och låta henne vara bara i trosa. Det får helt enkelt bära eller brista. Får ta med lite ombyte ifall att...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0