Kort uppdatering från sjuklingen...

Gårdagen va hemsk. Orkade inte sitta nåt vid datorn så därför blev det heller inget inlägg från mig igår. Det hade nog ändå inte varit så trevligt att läsa. Bara negativt.
Va säng och soffliggandes HELA gårdagen. Hade som högst 39 grader, men har jag det så är jag jättesjuk.
Tur att jag har en tjej som ändå klarar sig rätt så bra själv. Hon lekte på sitt rum och såg på barnkanalen mest hela dagen. Är glad att hon har en sån bra far, för han tog med henne ut efter middagen. Det behövdes...
Natten har jag fått spendera själv då mina 2 älsklingar sov på soffan... Dom är tydligen rädda för mig ;-)

Idag känns det något bättre. Jag har i alla fall ingen feber, inte just nu i alla fall. Men halsen är helt igensvälld och jag har ont i huvud, nacke och rygg. Känns som att jag håller på att gå av...
Tack och lov så får Alicia vara på dagis idag i alla fall. Och min kära lillebror va ledig från skolan idag så det är han som lämnar och hämtar henne. Ibland har man bara fööör tur :-)

Så nu blir det väl att gå och spendera resten av dagen framför soffan och hålla tummar och tår på att febern håller sig borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0