Måndag.

Imorse blev det att lämna lillälsklingen lite tidigare på dagis för att det va fotografering. Så Idag känner jag att jag hunnit med mycket :-) Så skönt med sånna dagar.

Jag har tvättat 2 maskiner med tvätt och en med disk och så har jag målat golvlisterna till vardagsrummet. Har även plockat bort lite efter lillgumman som dragit fram halva hennes rum och burit till tv-soffan...

Idag tänkte jag börja mitt nya liv...för femhundratjuelfte gången... Inge godis, chips eller dricka på vardagar och nån slags motion varje dag. Nån som hakar på?

Har kanske fyndat en grej på blocket. Vågar dock inte ropa hurra förän jag sitter med sakerna i händerna. Har ju blivit lovad förr och så blev det inget att köpet... Men om affären blir av så har jag gjort mig ett bra fynd!!!!

27 plagg för 135 kr. alltså 5 kr plagget.

Det är även en vinddress och ett par pop täckbyxor för sammanlagt 80kr...

Håller verkligen tummarna för att det blir ett köp!! :-)


Kommentarer
Postat av: Malin med William & Celina

Kläderna ser riktigt fina ut, jag håller tummarna för att det blir köp =)

2009-08-31 @ 15:05:19
URL: http://mammatilltvakottar.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag hakar på!!!

2009-08-31 @ 18:09:05
Postat av: Emma

Mamma: Härligt :-)

2009-08-31 @ 19:30:27
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

men vad fina kläder..och billigt om det nu blir köp...ja håller också mina tummar=)



kram

2009-08-31 @ 21:05:47
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nja, lite blev det, ett par jeans southbaggy, de är verkligen toppenfina. En orange t-shirt och ett hemligt plagg. Skulle nog ha handlat mer om jag hade haft råd, men det ekar lite i plånboken tyvärr.

Fråga faktiskt om dagisfotograferingen idag men där malte går blir det först den 22 oktober. Jag ska göra som jag gjorde förra året, fota både på öppna förskolan och på dagis sen behålla de bilder som blir finast.

2009-08-31 @ 21:08:26
Postat av: Sara

Jo, jag tänkte direkt "Akuten" när det hände... men som tur var är dom tåligare än vad man tror ibland dom små liven... Vilka fina kläder du hittat! Jag har fyndat i förrådet jag, hittade en flyttkartong och en svart sopsäck fyllda med kläder i strl 98/104 som vi fått av brorsan... jackor, overaller, 12 par byxor, en hel hög med tröjor och t-shirts, en mössa etc... perfekt! Så nu tvättar jag i sinne, men vi går då inte brist på kläder nu... :) Perfekt att ha på dagis!



Det känns bra att börja jobba igen, fast jag ska bara jobba 20% till en början. Tanken är väl att jobba heltid fr.o.m maj nästa år. Men det är ju både och, man vill ju vara med tjejerna här hemma också. Men man kommer nog att slitas mellan hem och jobb ett långt tag framöver - det är skönt att vara hemma men skönt att komma bort också!

2009-08-31 @ 21:42:47
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj vilka fina kläder och priset ska vi inte ens prata om, hoppas det blir ditt! Jag har verkligen tänkt börja mitt "nya liv", nu vill jag bli av med dom kvarstående graviditetskilorna men hur det går det vet jag ej, är farlig på sötsaker men jag ska verkligen försöka! Får skriva och uppdatera oss på bloggen och peppa varandra ;)!

2009-08-31 @ 22:29:42
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

jag kände mig bara sådär lycklig igår...allt va tipptopp ;)

2009-09-01 @ 20:45:48
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0