Min familj.

Tänkte att det här inlägget ska handla om min familj. Det finns verkligen ingen bättre familj än den jag har.
Jag har en Mamma som alltid stället upp. Har jag ont i huvudet så kommer hon och masserar, behöver jag barnvakt så ställer hon alltid upp. Hon är en mamma som man verkligen kan lita på.
Sen har vi min kära Pappa som senast idag kom med en hjälpande hand. Jag ringde och frågade om han kände sig manad att ta ner vårat getingbo och 30 min senare står han här utanför med full utstyrsel i ena handen och spray i den andra. Han är som en liten byggare bob som alltid ställer upp (han med)...
Och sist men inte minst, min kära lillebror. Idag när jag har legat hela dagen så har han varit så snäll och lämnat och hämtat Alicia på dagis. Det ska han ha en stor eloge för, för det är så otroligt snällt av han. Att han på sin lediga dag är så snäll och stiger upp tidigt bara för att hjälpa sin syster... Det är verkligen guld värt.
Ja som ni ser här så har jag världens bästa familj!! Jag älskar er!!!

Sen har vi ju 2 älsklingar här hemma också som jag älskar mest av allt, men dom kan få ett eget inlägg en annan gång ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dessa fina ord Vi älska er också!!!

Mna blir gråtmild när man läset detta.Det värmer

2009-08-25 @ 21:08:55
Postat av: Anonym

Tack för dessa fina ord Vi älska er också!!!

Mna blir gråtmild när man läset detta.Det värmer

2009-08-25 @ 21:09:38
Postat av: mamma pappa lillebror

2009-08-25 @ 21:10:58
Postat av: Jenny

Ja men det är du verkligen inte ensam om, att känna dig otillräcklig alltså. Man känner ju så gott som varje dag att man kunde ha gjort mer, hunnit mer. Och sen så tycker jag alltid att "alla andra" verkar hinna så mycket medan jag har tur om jag hinner tvätta och städa och laga mat samtidigt som man vill hinna ägna tid åt barnen. Ja, det är som en ständig gåta hur man ska få tiden att räcka till.

2009-08-26 @ 08:56:00
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Visst är det underbart att man har en sån bra familj! Man är lyckligt lottad :)

2009-08-26 @ 09:27:41
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är verkligen guld värt att ha familjen nära! Skönt att getingboet är borta :-)

2009-08-26 @ 09:58:25
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har inte kikat på såret på ett tag nu men läkaren hade sagt att det såg bra ut. Vi får hoppas att det läker bra.



Jag vet inte heller om jag kan fara imorgon. Daniel ville hinna gratta mig på födelsedagen men jag är ändå sugen på att fara :-) Måste bestämma mig ikväll! Vad är det du vill beställa?

2009-08-26 @ 11:38:45
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är faktiskt ledig imorgon på min dag :-)) Så ni får gärna komma förbi och fika. Kul för Knut om han får en lekkamrat en stund också.



Haha jag tänker också köpa en mössa :-) Den oranga med skinnstjärnan vill jag ha till Knut. Sen kanske det blir nåt mer också, ev ett par jeans. det är svårt att se på bilderna hur de ser ut i verkligheten.



Oh my god, ja hade ni haft 100 getingar så hade jag fasen inte vågat komma, jag är totalt livrädd för getingar. Jag har blivit stucken 3-4 gånger och det gör så jävla ont. Tack gode gud (ture) att dom är borta!

2009-08-26 @ 16:02:10
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0