Onsdag.

Äntligen börjar man smått känna sig som en människa igen!! Tror nog aldrig att jag varit med om det här förr. Att jag haft feber utan att varit snorig... Eller jag kanske har det, men inte vad jag kommer ihåg i alla fall.

Har faktiskt inte så mycket att uppdatera er om faktiskt. Har rätt mycket att fixa nu inför kräftskivan som vi ska ha till helgen. Halva veckan har ju gått åt att bara ligga i soffan och sova. Dessutom så ska fotografen komma på dagis på måndag så en ny outfit behövs till unga damen här :-) Så imorgon blir det stan...
Fredag blir det förhoppningsvis en tur till matfesten...så det finns inte så mycket tid kvar. Hoppas bara inte att dom vill att jag ska komma och jobba :-) Har inte tid med det just nu.... hihi

Listan kan göras lååång på allt vi har att fixa inför festen, men den orkar jag inte skriva här.

Trots alla måsten så är det färdigjobbat för idag. Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och se "män som hatar kvinnor" Har ju hört att den ska vara så bra, så jag har väldigt höga förväntningar :-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Härligt att du är piggare! Är det någonting vi ska göra/ta med till skivan? :) Tror Mattias skulle ringa Petrus i morgon så du kan ju fundera :)

2009-08-26 @ 21:13:07
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0