Ont det gör ont...

Nu har jag gått med en fruktansvärd huvud/nackvärk dom senaste dagarna och idag va dagen jag verkligen inte orkade mer. Så nu ska jag till massör och kiropraktor på 1 timme. Hoppas verkligen att det hjälper, för det här går bara inte.
Hjälper det inte, så blir det nog tyvärr inge jobb för mig imorgon...

Trodde att mina nackproblem blivit bra efter alla otaliga behandlingar jag fått :-( Man blir ju verkligen ruinerad på det här. Vågar inte ens tänka på hur många tusenlappar det är det handlar om...

Nä, nu måste jag göra mig klar innan jag ska iväg. Måste lämna Alicia till lillebror innan också.
Hej svejs.


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

HAHAHAHA jag dööör.. Fan va rolig du är =)

Hahaha....(tänkte på kommentaren du skrev i min blogg)



Ja alltså jag tror att det mesta vi vill ge för ett hus är 1.1-1.2 mille.

Hoppas verkligen det kommer ut nå hus.

2009-08-12 @ 16:19:17
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad mycket du hunnit skriva, har inte varit in på ett tag. Hoppas det blir bättre av massagen. Kan ju annars rekommendera att gå till en sjukgymnast inom landstinget, de tar bara en hundring och sen får man ju frikort när man betalat 900 kr, och det räcker ett år.

2009-08-12 @ 17:21:27
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Emma

Usch vad jobbigt att ha ont, hoppas det hjälper hos kiropraktorn!

2009-08-12 @ 18:04:35
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Ida

Ush vad jobbigt! Hoppas det blir bättre! Har du provat akupunktur eller akupressur? Jag gick nu när jag var gravid och hade så problem hos REKO (sjukgym) mitt inne i stan och fick både akupunktur och tens och det hjälpte och det kostar bara 100:- per gång + att frikort gäller efter 900:-!

2009-08-12 @ 23:55:03
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Malin A

Det är mindre än 2 månader kvar! Så inte alltför länge med andra ord. Kön spelar ingen roll, hoppas bara det är en frisk bebis. Och snäll! ;)



Jag tror jag blivit lite skadad av att jobba på en sådan mansdominerad arbetsplats. Därav har nog lite av en feminist kommit fram i mig. Det gäller att ha skinn på näsan emellanåt! =)

2009-08-13 @ 10:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0