Dan före dan före dopparedan...

Dagarna går verkligen fort nu. Hinner inte med.

Igår så kom Lidde, Alicias gudfar, på besök och övernattade. Hon som tjatat om han dom senaste månaderna dagligen va ju helt i 100...hon skulle visa alla leksaker i hennes rum osv. För er som inte vet så bor han i vårat kära grannland norge, så dom ses inte så ofta...
Hoppas dock att det snart blir hemflytt för han ;-)

För drygt 1 vecka sen skyndade jag mig att skicka in mina semperkoder då jag fick veta att dom ska sluta med kampanjen "samla och få" så det blev lite bråttom där. Har som suttit på nålar dom här dagarna och kollat sempers sida femtielva gånger om dan ungefär för att se om mina poäng kommit in, men icket. Och för 1 vecka fanns det 3 premier att välja mellan. 1 smycke, 1 röd barnmatsstol och 1 vit barnmatsstol...och det är den sistnämnda jag varit ute efter. För nån dag sen så tog smycket slut och idag såg jag till min fasa att den vita stolen va slut... Kände mig rätt så uppgiven. Här har jag suttit och klippt ut streckkoder sen Alicia va typ 8 månader och så ska allt vara förgäves.
Tog tag i saken och ringde till semper för att höra hur lång tid det egentligen ska ta innan mina poäng kommer in. Hon började kolla i datorn och kunde efter många om och men se att där va det en vit stol bokad på mig den 18 dec. Gissa om jag blev glad :-) Jippi!!!
Men blir dock inte förvånad om det kommer nåt krångel innan jag väl har stolen här...det brukar vara så :-)



Idag har jag varit en sväng till stan. Irriterande då man får springa runt och leta efter en julklapp och inte hitta den nån stans. Ska dock ge det ett försök imorgon också, för jag vet ju precis vad det är jag ska ha.... :-)

Nu ikväll så har jag och Alicia varit på julkonsert i kusmarkskyrkan. Ljuvligt för öronen. Även Alicia tyckte att det va riktigt bra. Tänk om man ändå kunde sjunga vackert :-)

Nä nu ska jag ta och krypa under täcket. Fryser så mycket så det ska bli skönt. Natti!


Tänkte även skriva lite om magen här också, bara för att jag ska ha själv och kunna gå tillbaka och titta.

Fortfarande väldigt lugnt i magen...inga sparkar eller så, men dom kommer väl snart :-) Längtar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du i alla fall får stolen? Är det den vita ifrån Brion? Isåfall är det ju riktigt bra!!!



Ha en mysig Jul!! Kram

2009-12-23 @ 10:35:01
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0