Imorgon...

Imorgon kommer Alicias dagis att få veta våran lilla hemlighet. Eller kanske inte veta, men i alla fall börja misstänka det. Jag ska nämligen jobba där imorgon. Kommer inte att säga nåt om ingen frågar, men dom kommer nog att kunna se det på min mage :-)
Det känns som att den tvärväxt och dessutom så putar naveln redan ut och har nu gjort det ett tag...
Aja, nån gång måste ju dom få veta också :-) Vill bara inte att Alicia ska få reda på nåt.

Annars så har det här varit en bra dag. Har jobbat till kl 15. For hem och kollade datorn snabbt och sen for  vi till stan hela familjen. Jag och petrus fick oss varsin helkroppsmassage. Underbart skönt och välbehövligt.
Kom hem vid 19 så då va det ju nästan läggdags för lilldamen direkt.
Det va jobbigt att lägga henne idag. Hon "lurade" mig 2 gånger att hon behövde komma upp och bajsa. Kom dock bara några droppar kiss båda gångerna. Men vad ska man göra egentligen??!! Jag kan ju inte förbjuda henne att komma upp om hon verkligen behövde bajsa... Inte lätt det där, men nu sover hon som en liten prinsessa i alla fall :-)
Sen så har jag sett Mammas pojkar och Glee och nu är det dags att krypa under täcket så att jag är laddad och uppvilad för jobb imorgon.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

När vill du att hon ska få veta? =)

2009-12-03 @ 22:58:42
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: therese la

lät skönt det där med massage...

2009-12-04 @ 11:28:49
Postat av: Emma

Jaså så ni fick massage istället för mig :-) Skönt! Jag måste få boka in en tid snart. Om inte lokalen finns ledig skulle jag ju kanske kunna komma hem till henne och få lite massage :-) Det låter ljuvligt!



Jaså börjar det synas nu, vad kul! Mysigt med en bebismage. Tror du att dom skulle våga fråga på dagis? Det är ju ändå lite halvpinsamt att fråga när man inte riktigt vet hur det står till :-)

2009-12-04 @ 13:30:09
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Lisa

nope, ingen systemkamera, den brukar jag bara låna ibland. Har ingen egen men skulle gärna vilja, tyvärr har jag inte riktigt råd.

2009-12-04 @ 17:57:42
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0