Lördagmorgon.

Nu har jag lite mer tid att sitta och skriva här. Alicia sitter och ser på "Bollibompa" och Petrus ligger och sover. Själv så har jag hunnit med att städa bort lite i hall och kök, sätta igång en tvättmaskin och ätit frukost. Inte ofta jag hinner göra så mycket innan kl 10 annars lediga dagar :-)

Petrus som for på pokerkväll med grabbarna igårkväll kom hem kl 03 i natt...och han smög inte kan jag säga. SÅÅÅÅ IRRITERANDE!!! Jag som i vanliga fall somnar/somnar om på 1 minut har nu som gravid jättesvårt att somna, så där mitt i natten låg jag och vände och vred mig ett tag innan jag somnade igen.
Kl 8 vaknade Alicia, hon som va vaken till 22:30 igår. Hade faktiskt trott att hon skulle sova längre, men icket.
Låg i alla fall och myste lite innan vi steg upp...och här sitter jag nu.

Senare idag så ska jag och min lillbror åka in till stan och försöka göra bort dom sista julklapparna. Hade varit så skönt att få det bortgjort, men känner jag mig själv så kommer jag inte bli klar.

Kl 16 blir det nog kyrkan för oss. Åtminstone för  jag, mamma och Alicia. Då är det det årliga Julton. Alltid lika mysigt :-) Hoppas bara att Alicia klarar av att sitta still och vara tyst...

Nä nu ska jag gå och se vad det är Alicia ropar om.


Föressten. går in i v. 18 idag!!! Känns stort. Tiden har som bara svischat förbi på nåt sätt...


Kommentarer
Postat av: mamma

Lär dig detta ordspråk.#####Morgonstund har guld i mun"""

Bra jobbat vill säga att hinna med en hel del eller hur??

2009-12-19 @ 11:45:15
Postat av: Tess & Theo

Oj! Vecka 18 redan. Jag går in i v.16 på måndag.

Visst flyger tiden fram. Det har gått så sjukt fort.

2009-12-19 @ 21:54:43
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0