Ny vecka - Nya tag

Idag har jag varit ledig. Skönt och välbehövligt. Har varit så trött!!
Imorgon blir det dock jobb.

Alicia har tagit premiärturen med min gamla lilla spark. Det blev dock inte så mycket sparkning för henne, utan hon stod på och jag sparkade, så just nu så är min rygg av. Aj!!! Tur att jag lånade hem mammas spikmatta igår. Det blir att ligga på den en stund ikväll.

Idag så testar jag för andra gången att vara utan Postafen. Sist jag provade i ca v. 10 så gick det inge vidare. Då va det att springa på toan en hel dag och kräkas. Idag har det *peppar peppar* gått bra!!! Så nu är det där hemska illamåendet över. Jippi!!!! :-)

Nu ska jag ta och surfa en liten stund till, sen blir det sängen. Ska upp tidigt imorgon...
Natti.

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Tack tack =)

Ja det är kul att det är typ bara 2 veckor mellan våra bebisar =)



Angående spikmatta har jag hört att man inte ska använda den då man är gravid.

2009-12-07 @ 21:18:49
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Du får nog en pojke och Therese får nog en flicka ;)



Så spännande! Hoppas man får se en magbild snart :)

2009-12-08 @ 11:36:36
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0