Ointressant inlägg.

Har jobbat även idag. Nu är det ju jobb varje dag ju. Verkligen ojämt det här, men jag klagar inte, för vill ju jobba så mycket som möjligt nu så att det inte blir 180kr/dag i fp för mig...
Men guuud så trött jag blir av att jobba. Är mer död än levande då jag kommer hem känns det som och det är inte så kul då jag har en dotter att ta hand om då jag kommer hem. Känner mig som världens sämsta mamma :-(
Tur att hon har en pappa då i alla fall.
Just nu så är dom nog på väg hemåt. Dom har tagit en tur till mina föräldrar med pulkan...men blev där längre än tänkt, för det va ju egentligen läggdax för en stund sen för lilla damen. Tur att dom är hemma imorgon så att dom kan ta sovmorgon om dom vill :-)

Nu ska jag bara äta upp min kvällsmacka och sen krypa isäng och hoppas att jag har lite mer energi när jag vaknar imorgon :-)

Natti

Kommentarer
Postat av: therese la

ja visst är man trött i början av graviditeten jag var som en zombie...men det blir bättre, jag är absolut inte lika trött nu...men jag börjar att gruva mej som faan...

2009-12-03 @ 11:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0