Puh...

Satte mig precis för första gången på 4 timmar!!!
Jag har storstädat i köket och nu är min rygg helt död.
Har städat kylskåpet och skurat ur den, skrubbat ugnen både ut och invändigt, samt skurat alla luckor och lådor i hela köket!! Har även dammtorkat överallt i köket och nu väntar bara dammsugning + skura golv. Alicias matstol behöver nog kanske en omgång också.
Jag kan lova att så här rent kök har vi aldrig haft. En riktigt skön känsla. Det är dessutom kul att städa då man ser en sån skillnad. Stålull är verkligen guld värt!

Nu är Petrus och Alicia på väg till pulkabacken. Tror att jag ska fortsätta min städning så att jag hinner med nå mer, för ikväll får vi besök av faster Lina och jens. Vi ska se Sunes Jul :-)

Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat

Jo man känner sig nöjd när man fixat så mycket eller hur??

Bra att Alicia får komma sig ut också

2009-12-20 @ 16:19:00
Postat av: theresela

vad duktig du har varit....det är så roligt när man ser att det blir skillnad...kram

2009-12-20 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0