Bilduppdatering.

Här har ni en bild på loppisfynden...

 

En dammsugare till Alicia för en 10:a och en CultDesign ljushållare för en 5:a.... :-)

Och så en bild på Kavatskorna



Slänger även in en bild på det jag fyndade på rean.
Fick med mig en 50kronorskupong av mamma för att hon inte skulle hinna använda den själv. Och det här fick jag för den.
 Inte vantarna dock. Dom hittade jag på Stadium för 10 kr :-) Haha... jäkligt fula va!!! Men dom går ju vika upp så då ser dom inte lika hemska ut. Gillar färgkombinationen.


Ser i efterhand att jag har vääääldigt många stavfel i mina inlägg och det beror helt enkelt på att jag har för bråttom då jag skriver och orkar inte läsa igenom det innan jag postar det... Får nog ta och börja göra det så att ni förstår vad jag skriver :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0