Det är för bra för att vara sant!!

Idag har jag tillbringat 1,5 timme på en färgaffär här i stan. Tillslut så hittade jag 2 tapetböcker som jag lånade hem.
Som ni vet så har jag och P så olik smak som man bara kan ha. Jag älskar stormönstrade moderna tapeter medan han hellre vill ha lite mer diskreta tapeter :-(
Tro det eller ej, men han gillade faktiskt dom tapeterna som jag valt ut!!! Unbelivable!!!
Så nu är bara problemet hur vi ska göra i vardagsrummet. Det är så himla tråkigt och man kan inte möblera som man vill...det är ett jätte svårmöblerat rum. Får kanske göra oss av med lite möbler. Vi får se...
Sen så är han så missnöjd med våran tv-bänk som jag övertalat han om för ett år sen. Måste kanske göra oss av med det också då så att han blir nöjd... Jag känner att om nu jag får som jag vill med tapeterna så kan han få som han vill när det gäller tv-bänken :-) Man måste ju kompromissa lite i alla fall. :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka underbara bilder i det förra inlägget! Ja, det är inte alltid lätt att komma överrens, tack och lov har jag och sambon väldigt lika smak!

2009-02-10 @ 22:55:31
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt att ni kom överens, vad blev det för tapet då?

2009-02-11 @ 08:05:39
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0