Fredag.

Idag fick jag en liten sovmorgon då jag vaknade med en dundrande huvudvärk... Tog alvedon och somnade om.
Alicia vaknade tidigare än tidigast idag. 07.20!!! Det blir bara tidigare och tidigare. Hjälp, vart ska det här sluta?!

När jag steg upp och fått i mig frukost och Alicia lunch så klädde vi på oss och gick ut. Tog sparken och Alicia fick sitta och mysa i sparklådan. Det tog inte lång tid föränn hon somnade. Jag som skulle på affären. Som tur va så mötte jag min morbror utanför affären, så han stod ute vid sparken medan jag sprang in och köpte samarin till Petrus. Verkligen tur att jag mötte han där, för jag vet inte om jag vågat lämna henne där ute alldeles ensam...
Hade nog väntat tills nån kom som jag kände. Kåge är  ju så pass litet så det är ju typ så att alla känner alla :-)



Va ju så kallt ute så jag va tvungen att bädda ner henne helt :-)



Se så mysigt man har det där under filten...

Nu ikväll så har min familj varit här på middag. Sen blev det efterrätt och Lets Dance. Jag och mamma passade på att riva lite tapeter, för hon tycker att det är så kul...

Stackars liten va febrig nu på kvällskvisten. 38,6 visade termometern. Hoppas att det bara är nåt tillfälligt och att hon är frisk imorgon, för då blir det ut på nya äventyr :-)

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

När jag läste att hon vaknade 07.20 så kollade jag på klockan nu. Och den visade prick 07.20 =)



Hoppas inte hon blir sjuk nu!

2009-02-14 @ 07:21:21
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: mormor

hur söt är hon där hon ligger???

Tack för i går .Jättegod mat å trevligt

2009-02-14 @ 08:57:46
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha 07.20 är ju inte tidigt. Då hon börjar vakna vid 5-6 kan vi snacka tidigt :-)



Knut blev faktiskt bättre. Han hade ju lite feber igår morse men han hade varit pigg hela dagen och de trodde inte han hade haft feber igår. Idag är han feberfri och snorig. Hur går det för Alicia?

2009-02-14 @ 10:23:07
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0