JabbaDabbaDooo...

Idag startade vi morgonen med ett bvc-besök. Besöket gick över förväntat.
Alicia har gått upp ca 400gram på en månad, och det är inte dåligt för att vara Alicia... Så nu väger hon ca 10300gram och är 82 lång. Våran stortjej ;-)

Idag ringde dom och frågade om jag kunde jobba nästa vecka också på mån, tis och ons, men tyvärr är det bara 4-timmarsdagar, men det är ju alltid nåt. Dessutom så trivs jag ju otroligt bra på den förskolan.

Ikväll har vi lekt kurragömma och det är så kul när vi leker det, hela familjen. När ex Petrus räknar så springer jag och Alicia och gömmer oss, men hon har inte riktigt förstått det där. För hon avslöjar alltid vart vi gömmer oss :-) Nu idag så gjorde jag "hysch-ljud" till henne men det enda hon gjorde då var att härma mina ljud, fast mycket högre. Varför jag måste göra "hysch-ljud" är för att när Petrus ropar på henne så svarar hon alltid :-) Så vi har med andra ord haft en riktigt mysig kväll...en riktig familjekväll :-)

Imorgon kommer jag nog inte att uppdatera bloggen speciellt mycket.
På dagen så ska nämligen jag och tjejerna på Boda Borg och leka av oss lite. För er som inte vet vad Boda Borg är, så är det typ som fångarna på fortet, så det ska bli riktigt skoj.
Efter det så blir det att fara hem och duscha och göra sig i ordning och sen vända om till stan. Blir då middag och sen tjejfest. Hoppas att det blir lika kul som jag tror. Vi har nämligen inte festat hela "gänget" sen 2003 tror jag...
Vad händer hos er i helgen??


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Va skönt att hon gått upp bra!



Hoppas ni får trevligt imorgon.



Godnatt och kram!

2009-02-21 @ 00:02:16
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Hanne

Jentefeste. Det hørtes gøy ut! :)



Johnny er i Oslo i helga å spiller dem siste bortekampene. Så jeg og Alexander skal bare være hjemme å kose oss. Kanskje en tur ut hvis det slutter å regne.

2009-02-21 @ 10:01:30
Postat av: Emma

Hanne: Tråkigt att han ska till Olso, men då får du bara passa på att mysa extra mycket med Alex :-)

2009-02-21 @ 11:12:21
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Ida

Ha en jätte trevlig kväll! Boda Borg måste jag besöka någon gång, det är på tiden ;) har ju funnits ett tag i stan.

2009-02-21 @ 14:34:40
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Hade helt missat din kommentar. Ja, vad har ajg gjort. Rört påmig mer och ätit bättre. Framförallt inget godis och inte heller ätit nått efter middagen.

Tapeterna är våra. Vi har dom på en vägg som sitter ihop hall och vardagsrum. Tycker fortfarande jättebra om den men det är väl som med dom flesta mönstrade tapeter. Man blir lite begränsad när det gller gardiner och sånt. Jag var som rädd för det innan vi satte upp dom men va fasen.. man måste ju inte ha samma tapet resten av livet. Man kan ju byta när man känner sig less.

2009-02-22 @ 20:37:43
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0