Lek i det underbara vädret.

Alicia är nu på dagis så jag och Petrus passade på att skotta av garagetaket...
Man kan ju inte bara jobba och stå i utan måste ju ha lite kul samtidigt tänkte vi, så här kommer lite bilder från Kåge. endast - 7 grader och strålande sol. Kan det bli bättre?! Saknas bara mackor och varm oboy...

     

 


Här hoppas jag från taket vilket inte syns... Petrus klagade på att jag såg ut som en stel pinne, men det beror på att jag håller hårt i jackan så att det inte ska komma en massa snö i ryggen vilket det gjorde ett tidigare hopp...


Va därför tvungen att göra om det och skita i det där med jackan :-)


Och här kommer en flygande Petrus. Klart bästa bilden, men det beror ju på fotografen ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin med William & Celina

Vilka härliga bilder... skulle vara härligt att få komma ut i det fina vädret, men men det får bli en annan dag när Celina har blivit frisk

2009-02-10 @ 13:04:03
URL: http://mammatilltvakottar.blogg.se/
Postat av: theresela

vilka mysiga bilder..helt underbart väder idag...som du säger varm oboy å fika ....längtar man efter

2009-02-10 @ 13:46:42
Postat av: Anonym

Haha vilka härliga bilder. Jag tycker bilden där du hoppar 2a gången ser superläskig ut, det ser ut som du hoppar typ 15 meter ner :-)



Vädret är fantastiskt, hoppas det är lika bra imorron för då är jag ledig!!

2009-02-10 @ 16:27:02
Postat av: Emma

Det var jag som skrev det där..

2009-02-10 @ 16:27:29
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo vi ska sälja skotern, för vi kan aldrig köra med den. Man ryms knappt 2 personer på den, samt att det inte går att ha pulka (inget drag) och dessutom blir det ju aldrig att man åker till fjällen och kör skoter nu när man har Knut. Så det är bättre att ha pengarna på banken än att ha dom i garaget :-)



Tvättstugan får jag lägga ut bilder på sen då vi röjt bort lite där :-) Men någon golvvärme blir det nog inte tyvärr.. vi får se.. eventuellt elslinga i så fall. Vi har inte råd att gjuta i tvättstugan.

2009-02-10 @ 16:31:06
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

ÄR DET RÄT ATT HA ALICIA PÅ DAGIS Å SJÄLV LEKA??????

SKALL RING AKOMUNEN (hahahahahahah)







Ps kul att ni har kul Ds

Fina bilder¨

Hoppas att alla Norge kompisar ser detta å fattar varför ni inte flyttar tillbaka

2009-02-10 @ 18:01:27
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: postat av mormor förra

2009-02-10 @ 18:02:26
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: igne

Vad roligt det ser ut! Vi pratade här om dagen om hur kul det skulle vara om vi haft en stor snöhög under balkongen som vi kunde hoppa i.. :)

2009-02-11 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0