Helgen.

Lördagen började ju med Boda Borg. Riktigt skoj. Det kommer jag absolut att göra om...och om inte alltför länge.
Vi delade upp oss i 2 lag och det var nästan kamp om liv och död :-) Haha...
Tror att alla vi är väldigt tävlingsinriktade så det va kul.
Vinnande laget behöver väl inte nämnas här, för det är väl ovesäntligt, eller hur!? ;-)
Vi va och sprang runt där på Boda Borg i 3 timmar, då orkade vi inte mer, så då begav vi oss hem för att göra oss i ordning.

När jag kom hem så hade vi fått besök här av en gammal kompis till oss som skulle göra Petrus sällskap under kvällen, så det blev att vara lite social innan jag hoppade i duschen.
Planen va ju egentligen att jag och Camilla skulle och äta innan, men innan vi va klara så började vi förstå att allt inte skulle hinnas med. Så vi tog istället med oss mat från Wok & Roll till förfesten.
När vi fått i oss lite alkoholhaltiga drycker så va det dags att gå ut.
Först så skulle vi på Old Williams, men efter en runda där så märkte vi att alla andra gäster där va ca 10 år äldre än oss :-) Så vi begav oss vidare till Johanna i Parken.
Där va det fler av samma årsmodell :-)
Det blev en absolut lyckad kväll...

...men som många vet så blir ofta en lyckad kväll en midre lyckad dag efteråt... så idag har jag nästan bara legat i sängen. Steg upp vid 14.30... Som tur va så var ju Alicia hos momme och moffe så hon behövde inte vara med om en trött och tråkig mamma. Efter middagen blev jag betydligt piggare...så då for vi ut och gick en sväng, skottade gården och så fick Alicia ta sig ett kvällsbad.


Från början va hon lite försiktig och ville inte sitta ner och bada...


...men efter ett tag så satte hon ner sig i alla fall och kom på att det är väldigt kul att plaska med vattnet...




...så tillslut blev vi tvugna att dra ur proppen då det va vatten överallt :-)

Självklart har jag tagit en massa bilder från lördagen, men med en lånad kamera och det gick inte att föra över bilderna till våran dator, men dom kommer sen... :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh låter som du hade en toppendag igår, vad kul:-) Hehe, förstår att du inte mår så bra idag kanske;-P Mysiga badbilder, Alicia såg att ha det jättehärligt:-)



Ja styleroom är verkligen toppen, kan bli fast på den sidan läääänge och när jag sen tittar på klockan undrar jag vart tiden tagit vägen:-P



Vet du några affärer du kan tipsa om? Vet bara om fretex, men är inget speciellt där som oftast...

2009-02-22 @ 22:25:16
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad kul med Boda Borg! Ja, det är dagen efter som är värst ;)!

2009-02-22 @ 22:51:52
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: theresela

håller med dig vi hade en riktig rolig dag å kvälll...synd bara att du var så bakis....måste göras om snart igen...

2009-02-23 @ 09:00:06
Postat av: Emma

Kul att ni hade kul! :-) Då är det ju nästan värt det att ligga en hel dag sen :-)



Ska du förresten med på Gangstar-party hos Lisa nästa måndag?

2009-02-23 @ 10:02:01
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Nu har jag lagt upp lite bilder från helgen :)



Gud vad kul det lät med boda borg!

Det skulle verkligen vara nåt för mig :D



Vad händer i veckan? Puss!

2009-02-23 @ 11:12:12
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jo jag funderar på trimmer men det kan tydligen luggas mycket också.

Ja vi får se. Men det blir ju en slant om man ska till frisören också.



Jo jag ska jobba på onsdag! Men nu går det magsjuka här i familjen igen. Så vi får se om man klarar sig!

Mår dock väldigt illa.

2009-02-23 @ 12:51:38
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Näe det tycker jag inte. Dom är dom enda tapeterna på hela övervåningen som itne barnen har lyckats sabba ännu. Alla dom enfärgade är snart bara att byta ut igen. Barnen har farit med typ svarta leksaker som gjort superfula märken :-(

2009-02-23 @ 12:56:43
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Han äter varken välling eller gröt..

Eller jo, han fick smaka banangröt förra veckan men det är också det enda.

Han får ju bara ersättning!



Prickarna har faktiskt lugnat ner sig nu, dom tror att det är värme/kyleksem.



Näe, blev inte så mycket. Tyckte det mesta var slut och lite papper :/

Men det blev mycket kläder ist :)



Kramar!

2009-02-23 @ 17:05:53
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0