"mamma kånnå"

Jag har en dotter som sitter och ropar för fulla muggar ifrån köket... "mamma kånnå...kånnå mamma..." Och som ni förstår så betyder "kånnå" "kom då".

Idag har dagen gått lika bra som igår. Trivs verkligen bra på det där stället. Synd att jag bara har veckan ut, för jag hade väldigt gärna fortsatt där.

Adidasdressen som jag ropade hem till Alicia har kommit och den var verkligen i nyskick. Är supernöjd! Tradera är verkligen min grej ;-)

Nä nu får jag väl ta och gå in till den där lilla damen som fortfarande sitter och ropar.

Kommentarer
Postat av: mamma

Så ytrvligt att du gillar jobbet







Vad det gäller Tradera så släktar du nog på din mor eller hur?????

2009-02-19 @ 06:17:40
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Malin med William & Celina

Jag har börjat scrappa lite smått.. man hinner inte så mkt som tvåbarnsmamma =) Visst kan jag lägga in en bild på kortet jag har gjort... men det är inte alls lika fint som dina

2009-02-19 @ 10:31:15
URL: http://mammatilltvakottar.blogg.se/
Postat av: Malin med William & Celina

Tack! =) En del av sakerna har jag köpt från Panduro och vissa grejer har jag fått från mamma, hon har en hel del scrappagrejer för hon och min lillasyster scrappar en del... dom har en cuttlebug och en quickutz och ett x-antal alfabeten... Som det är just nu har jag varken tid eller pengar att lägga på sånna grejer, då är det ju toppen att dom har =)



Celina är väldigt duktig och hinner oftast säga till när hon behöver kräkas och det är skönt.. idag känner man sig väldigt trött, har sovit på helspänn hela natten...

2009-02-19 @ 15:22:43
URL: http://mammatilltvakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0