Nimbys Lekland

I lördags så va vi en sväng till Piteå. Först blev det shopping, fika och sen for vi till havsbadet på leklandet.
Oj så skoj det va. Både för stora och för små. Det där är något som vi absolut kommer att göra fler gånger. Det lär bli rätt så många gånger också :-)

Här kommer lite bilder... (tyvärr dålig kvalla)



Alicia som har tillräckligt flygigt hår i vanliga fall fick världens frilla av att leka i bollhav och krypa i tunnlar. Fast det fick resten av barnaskaran där också :-)



Petrus hjälper till lite...



Hopp på studsmatta.



Jag måste ju få leka lite också :-)



Knut njuter av att bada :-)



Cyklingsdax...



Hon glömde bort att det fanns trappsteg, så hon kämpade och skulle slita sig upp istället :-)



Sen till den fulaste och roligaste bilden av dom alla. Jag hade egentligen inte tänkt att lägga ut den här, men kan inte låta bli, för den är ju så rolig.
Petrus åkte ner före oss för att kunna ta bild på mig och Alicia då vi kom ner för rutchbanan...
Banan var lång och den gick riktigt fort.
Vad Petrus glömde bort va att flytta på sig då vi kom så vi kraschade i full fart in i han.... Och ja, det här va enda bilden han lyckades knäppa :-D Här förbereder vi oss inför den stora kraschen :-D :-) Haha.... Kan verkligen inte sluta skratta åt bilden :-) Fulare bild får man ju söka efter...

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha så jäkla rolig bilden var :-) Alicias min är ju klockren!! haha

2009-02-09 @ 19:22:33
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Underbara bilder! Man riktigt ser hur kul ni hade! Vi måste dit med Lucas också! Barnen måste ju ha varit riktigt slut efter den dagen!

2009-02-09 @ 20:06:09
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Emmeli

haha, jag fick mig ett gott skratt av förklaringen till bilden! :D



Vi har börjat lite smått med smakisar, men än så länge bara potatis och katrinplommonpuré.

Han gillar det men tekniken är ju inte den bästa :D

Men det kommer när det kommer!



Alicia blir väl snart 2 år?!

Har du hört eller märkt att tiden går sjukt fort? :)

2009-02-09 @ 20:59:21
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Silje

Ha ha ha ha ha ha ha.... klarer ikke slutte å le!!!!!

Fantastisk bilde!!!!

Håper dere har det fint! Var vel gått å få Kjæreste og pappa hjem!!

2009-02-09 @ 21:07:44
Postat av: Tess & Theo

Jamen det gör vi!

Haha vilken rolig bild. Måste ta med mig Theo dit så han får leka.



Hon flyttade väl från skeå för att hon var så less. Tror jag! =)

Nej ingen kille har hon.

2009-02-09 @ 21:20:14
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jo det får bli då han kan gå!



Jaha,det vet jag inte om hon gjorde.

Vet bara att hon flyttade för att hon var less stan. Det var 1 anledning iaf.

2009-02-09 @ 22:04:07
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: mamma

såååå kul ni verkar att ha i Piteå!!!!!!!!!!!

2009-02-10 @ 06:24:21
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0