Onsdag.

Ännu en dag med underbart väder. Något (läs mycket) kallare idag än igår, men förhoppningsvis så stiger graderna under dagen.

Idag blir det inte en lekdag som gårdagen bjöd på, utan idag blir det att vara i datarummet och riva tapeter... Inte lika kul men dock något som MÅSTE göras....
Som det är nu så måste vi dammsuga varje dag, för man drar med sig tapeter under sockarna och runt hela huset, så vi måste dammsuga varje dag. Lite jobbigt. Så därför har jag nu bestämt mig för att bli klar med det här så fort som möjligt. Tyvärr får jag ingen hjälp idag då sambon fortfarande ligger och inte alls är kry, men då får jag bara jobba dubbelt så effektivt istället ;-)

Ikväll blir det att fara och träna lite. Har tänkt att göra det FLERA veckor nu men vill inte fara själv och den jag ska träna med har bangat... så därför har det inte blivit nåt för mig heller. Ikväll så nog Emma med så det blir kul.... :-) Nu är maskinen uppvärmd och klar så nu ska jag börja med väggarna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha Emma du kan ju inte skylla på träningssällskapet :-)



Jo jag ska nog med ikväll om det inte är något som Daniel måste göra här hemma. Vi håller ju på att flytta elpanna och varmvattenberedare till garaget och koppla in golvvärmen, och det där klarar jag ju inte av. Så Daniel har jobbat varje kväll nu. Men Knut somnar ju kring halv åtta så det borde gå bra. Jag vet inte vad jag ska på mig, bara några vanliga träningskläder antar jag :-)

2009-02-11 @ 11:27:57
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0