Semester...

Semester från bloggen, ja det är precis vad jag tagit :-)

Den här helgen har gått alldeles för fort, så jag har helt enkelt inte haft tid att uppdatera bloggen. Tänkte göra det nu istället.

Fredag: Jobbade 11-16. Lagom lång dag enligt mig. Och på ett sätt så är det skönt att börja 11 också, för då får ju jag och gumman lite tid på morgonen också istället för att stressa iväg på dagis...
Efter jobbet var det bara att hämta lillan, fara hem och göra sig i ordning och sen köra in till stan för att träffa 2 gamla kompisar. Den ena ringde dock då vi stod i hallen och skulle fara och sa att han inte skulle hinna för att han var i Umeå... Vi bestämde oss för att ta middagen i alla fall då klockan va så pass mycket och ingen av oss hade ätit
M som aldrig träffat Alicia förr tyckte förstås att det va jättekul att träffa henne. Hon tyckte dock inte att det var lika kul, inte från början i alla fall. Hon är ju en sån som tar kontakt med allt och alla, men är det någon som tar kontakt med henne först, då blir hon blyg och det var just det som hände idag. Men efter ett tag så gick det bättre....


fortsätter med helgen imorgon, för jag hade skrivit ett låååååång inlägg, men det var bara det här ovanför som stannade kvar...resten försvann.
Jävligt irriterande!!!!!
Ska snart och hämta Petrus på flygplatsen och måste hinna duscha och fixa bort lite innan så därför hinner jag helt  enkelt inte skriva om allt nu... Så kika in imorgon så får ni lite mer uppdatering.
Var med om nåt riktigt obehagligt idag så även det kommer imorgon...

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0