Söndag.

Fy vad trött jag va i morse när A vaknade, men det va bara att ta på sig morgonrocken och gå och göra en flaska till henne. Sen så la vi oss i soffan och såg på barnkanalen :-) Sen så behöver jag kanske inte säga att jag låg där och halvsov, men det gjorde jag :-) Va såååå trött. Inte gjorde det nåt, för Alicia låg och lutade sig mot mig och bara myste eller mös eller hur man nu säger.

Just nu så ligger Alicia och sover i vagnen och sambon är ute och lastar av veden som vi var och hämtade igår. Själv så har jag städat bort här inne och precis satt mig här framför datorn för att slappa lite. Har även tvättat och hängt upp tyget på tork, det som jag köpte igår, så snart blir det att ta fram saxen ;-)

Sen idag så ska jag på helkroppsmassage. inte vanlig massage utan taktilmassage. Det kommer att bli riktigt skönt. Kommer garanterat avv somna. Petrus kommer att hämta upp mig där för att vi sen ska vidare för att se Kaif spela match. Ska bli kul. Hoppas förstås att dom vinner!! :-)

Annars så blir det nog inte så mycket mer idag. Vad händer hos er?

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh gud vad avundsjuk jag blev på massagen!! Vart ska du göra den? SKÖNT!!



Här händer INGENTING idag.. jag är så slö så det är inte sant..



Kul att bebisen har kommit nu, men hur är det med lillkillen? Mår han inte bra? Jobbigt, hoppas han kryar på sig och att allt blir bra med lilla familjen!!

2009-02-15 @ 13:21:16
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag skrev faktiskt aldrig ut koliken medan han hade det, även fast vi visste att det var det. Varför vet jag inte, kändes väl jobbigt antar jag?

Nu i efterhand är det dock inget svårt ämne att prata om, men just när man var uppe i det, så var det inte alls kul. Så klart.



haha, så det är inte bara jag som känner så? :D

Kanske inte så konstigt, men det är rätt häftigt att man är "kodad" till att få så starka band till sitt barn.



Åh, vad kul att sy! Du har en egen symaskin antar jag? :) Jag vill också ha!

Har ni rivit ner den där jobbiga tapeten än? :D

2009-02-15 @ 13:27:08
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0