Tisdag.

Idag har jag varit och jobbat. Det va riktigt skoj. Va på det provisoriska dagiset här i Kåge så det är helt nyuppstartat. Öppnade förra veckan om jag förstod det rätt... Så det är ju lite kul... Kul att få vara med från början.
Blir att vara där resten av veckan.

Vi har varit och firat min kära far idag som fyllde år igår...
Fick en massa gott, så just nu känner jag att jag rullar fram... Usch.

När vi satt och pratade i köket så försvann Alicia ut ur rummet och va borta nån minut utan att jag hörde henne, så jag började misstänka att nåt lurt va på g och visst hade jag rätt.
Kom på henne med att ha ett godishjärta i ena handen och locket till godiset i andra handen... och i förpackningen så låg det flera godisar som va blöta och sockret va borta på... :-) Busfrö!

Måste bara få visa det fins kortet som Alicia gav till morfar som hon (nästan) har gjort själv.
Har hjälpt henne med at skära ut papperna och limmat på dom, men hon har valt ut vilka papper vi skulle ha och klistrat på bokstäverna samt färglagt apan... Tänkte att hon skulle få pynta med en blomma också, men enligt den lilla damen så räckte det minsann inte med bara en blonna. Hon skulle ha flera. Gissa om hon va stolt över sitt kort efteråt ;-)



Slänger in en bild på våran söta pusseltjej också :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

morfar blev också stolt!!

Klänningen blev jättefin

2009-02-18 @ 06:26:26
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad duktig Alicia varit :-) Jättefint!



Hur många kiddoz är det på provisoriska dagiset då? Kul, det är väl många småttingar förståss?

2009-02-18 @ 12:16:35
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Alicia har ärvt sin talang av mamma kanske? :D



Jo, men lägg ut på blocket, jag har ändå inte råd :) Mios fasters kompis (hängde du med?) har en grej som man kopplar till datorn, som sen skriver ut och stansar vilken font som helst! En SÅN vill jag verkligen ha men dom är ju dock inte gratis :-)



Brukar du vara i umeå och shoppa nånting?

Vet du av nån bra scrapaffär där isf?



Kramar!

2009-02-18 @ 12:19:58
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Men det är ju sååååååååååååååå mysigt då han sover med oss =)

Micke vill att vi ska lägga han i hans egen säng. Jag har lite svårt att släppa taget! =)

Inte än men så småningom.



Den är röd. Inte orange!

Svart passar ju till allt. Kanske blir den svarta.

Vilken fin du vann på tradera. Vad fick du ge för den?

2009-02-18 @ 15:31:57
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: therese la

vad duktig hon är lill tjejen...

2009-02-19 @ 15:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0