Torsdag...

...och bara en dag kvar till helg. Det ska bli skönt :-)

Idag har jag hunnit med en sväng till stan efter jobbet. Har inhandlat lite inför helgen...
På vägen hem så hörde jag Lady Gaga´s nya singel.... Riktigt kass va den! Jag som hade så höga förväntningar då radioprataren sa att den skulle komma, så jag skruvade på max, men jag va tyvärr rätt snabb på att slå av snabbt.
Poker fejs är ju bara hur bra som helst. Älskar den...nog för att man börjar bil lite less den nu men...

Idag har Petrus och Alicia haft en hemmadag. Som jag sagt tidigare så byter Alicia väldigt ofta på bokstäverna... Ex, GunBritt-Bunnit och Zeb-Bez ... Idag va det dags för ett nytt ord... Hon skulle härma Petrus och säga gubbe...Men sa bugge... Så då va han tvungen att testa om hon kunde säga "göb"...och visst kunde hon det.... BÖG blev ju det ;-) Haha...

Ikväll så ska jag faktiskt fara och sola solarium. Något jag ALDRIG annars gör. Är smårädd för strålningarna, men idag ska jag faktiskt unna mig det. Så härligt att bara få ligga där och vila. Sen så är det ju så billigt här i Kåge också... Sist jag solade kostade 30 min endast 20 kr... Men det va flera år sen så dom har säkert höjt priset.
Nä nu ska jag skynda mig att göra nån nytta innan jag ska iväg igen...

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Oj! Hade verkligen ingen aning om att man kunde ha kvar mjölk så länge. Fränt ändå :-)



Jamen gud, den blir nog fort såld!

Men hur kommer det sig att du inte använder den?



Jo, vi ska till umeå till helgen! Men vad kul att timarii finns där. Trodde bara att den fanns i luleå. Nu blev jag glad :D

Tycker dom har rätt roliga dekorationer och mycket billigare än panduros!



Vad ska ni hitta på ihelgen? :)

Kramar

2009-02-19 @ 22:09:05
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad härlig hon är! Det lät inte helt fel med att sola, men det är väl bara att vänta på vårsolen ;)

2009-02-19 @ 22:29:41
URL: http://minatrerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0