Torsdag.

Dagen idag har gått riktigt bra faktiskt. Jag har ju som sagt varit jättenervös för att vara i förskoleklassen, men det gick jättebra, för vi va 2 fröknar :-) Jag va dock själv mellan 8-9 men det gick jättebra. Hade så snälla barn så...
Sånna här dagar måste ju jag ha drömjobbet, för det är inte alla som får vara ute och njuta det här fina vädret på arbetstid.

Nu efter middagen så hände en liten olycka. Alicia följde pappa till garaget och på vägen in igen så klämde hon småfingrarna i dörren. Och självklart vid gångjärnet också... Inte nog med det. Våran garagedörr är en sån här seg en som man måste ta i och smälla igen hårt för att den ska gå igen. Tur att barn har så mjuka fingrar. Hade det varit jag så hade ju fingrarna gått av.

Nu ikväll så är jag supertrött. Det sliter på mig att jobba så pass mycket som jag gjort sista tiden, men jag ska inte klaga :-) Mycket och mycket... egentligen är det väl inte så mycket, men för mig som varit hemma i 1,5 år känns det mycket :-)
Nu ska jag snart ta och krypa i säng. Natti.

Kommentarer
Postat av: mormor

tur att det gick bra för lilla ängeln.....sånt händer trösta Alicias pappa det.

Hul att du har fått jobba 4 dar

Tur att du har en hemma man eller hur??

2009-02-27 @ 06:28:11
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å fy, det kryper som i kroppen när man hör sånt där. Bobby klämde sig i bildörren när han var i samma ålder som Alicia men det hände som ingetn mer än att det tog ont förståss. Som du säger våra fingar hade gått av, hua!

Visst var det skoj med förskoleklass? Känns nästan som nått man skulle kunna tänkas jobba med.

2009-02-28 @ 12:24:09
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Hanne

Det gikk vel bra med fingrene hennes? Stakkars liten... Bloggen min er like rundt hjørnet nå ;)

Sitter hjemme å slapper av etter en lang helg i Bjørnarhallen.

2009-03-08 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0