Torsdag.

Det här har varit en segstartad dag. Egentligen så hade jag tänkt att fara till stan efter frukost för att lämna igen tapetböckerna vi lånat + några ärenden till, men jag sköt upp det hela tiden så jag fort inte förän efter 4 nån gång.

Så idag har jag varit i stan och rivit tapeter. Jippi vilken dag, inte alls, men sånna här dagar måste ju också få finnas... Kan ju inte jämt ha roligt heller :-)

Måste bara få skryta lite...
Alicia är så himla duktig på att lägga pussel. Hon har ett hos mormor och morfar som hon bara älskar. Hon letar reda på det direkt hon kommer dit och hon klarar av att bygga det direkt också.
Hon fick ett i julklapp som hon har här hemma, men det enda hon gjort med dom tidigare är att gå och ha dom i munnen så att dom blottnar upp och blir förstörda, så jag har letat rätt på alla bitar och lagt bort det.
Tog fram det en dag tidigare i veckan och lillgumman klarade av att bygga det direkt!!! Blir verkligen imponerad! Trodde inte att ett så pass litet barn skulle klara av sånna grejjer, men se så fel man kan ha.
Nu blir det snart att köpa lite nya pussel, för dom där kommer ju snart att vara alldeles för lätta och tråkiga för henne...

Från det till nåt helt annat.
Jag har så sjukt ont i magmusklerna idag, så tydligen har jag nog ändå kvar några, jag som trodde att dom försvunnit helt ;-) Känner mig så peppad att fara och träna igen, så det blr nog att jag far redan på måndag. Nu ska fläsket bort!!! :-)
Inte för att jag tror att det kommer att göra det... har som accepterat att det är så här jag kommer att se ut... Mina smala dar är nog över :-) Men skulle vara skönt om man kunde få lite bättre kondition i alla fall.... och kanske nåt kilo mindre ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0