Underbara dag!!

Idag har varit en lugn dag på dagis. Vi har ätit lunch i mullekojan och myst. Slutade efter 14 och for då bara hem och drog med min resten av familjen ut. Vi tog med oss spark och madrass och for först och köpte med oss 2 semlor och en flaska Pucko och sen så for vi till en backe här i närheten och satte oss på madrassen i solen och bara njöt av dom goda semlorna :-) Det är livet det...
Sen så åkte vi flera gånger på madrassen, alla 3 och vi hann  inte mer än att komma ner så skrek Alicia "mer, mer, mer"

Jag fick nyss förfrågan om jag kan jobba imorgon också. Tackade förstås ja och fick sen veta att det är i en förskoleklass!!! som jag ska vara... Oj, gruvar mig redan måste jag erkänna. Hoppas att jag får en lapp på vad vi ska göra, för inte är väl jag någon slags lärare heller... Jag kommer ju inte ihåg vad man gjorde när man gick förskolan. Någon som har nåt tips??

Ikväll blir det träning... Känns skönt, men samtidigt jobbigt. Jobbigt att ta sig dit bara, för när man väl är där är det hur kul som helst...

Egentligen så va tanken att vi skulle fara till Malå redan imorgon, men då jag ska jobba får vi fara dit på fredag istället. Hoppas att det här underbara vädret håller i sig. Då blir det nog snowboard för mig faktiskt. Jag som inte stått på brädan på flera år  kommer nog att se ut som en nybörjare. :-) Men vad gör det egentligen...

Nä nu ska jag ta och gå och leta fram nån middag. Blir nog rester idag.
Tjing tjing.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gjorde praktik i en förskoleklass när vi gick bf. Det är nog en av dom roligaste apu:sarna. Du kommer förmodligen gå runt och hjälpa dom små barnen med lite olika uppg. Dom satt mycket med olika böcker och knåpade mattetal och svenskaord. Kommer gå skitabra!! Lycka till!

2009-02-25 @ 23:29:04
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0