Utedag...

Idag när Alicia kom hem från dagis så stannade vi ute, för hon ville inte gå in. Först va vi här utanför och klättrade i den enorma snöhögen, sen tog vi oss en tur till pulkabacken. Emma och Knut kom också dit ett tag. Tror dock att Alicia kommer att uppskatta sånt mer nästa vinter, för hon tycker inte att det är så där superkul att åka i backen. lite läskigt tror jag att hon tycker att det är.

Här kommer i alla fall lite bilder...







Man blir verkligen glad av sånt här väder. Hoppas att det håller i sig :-)

Föressten. Idag blir lilltösen 21 månader...alltså 1 år och 9 månader... Snart 2-årskalas :-)






Måste bara få skryta lite extra idag också. ÄNTLIGEN fick jag mig iväg på ett träningspass. Och kul va det. Så nu kommer jag hädanefter att träna regelbundet vilket känns riktigt skönt. Min kropp behöver det, speciellt efter graviditeten. Magmusklerna är som borta, så dom måste jag försöka locka fram igen :-)
Beach 2009 - Here I come.... eller så inte :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Magrutor till sommaren :-))

2009-02-11 @ 22:21:08
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Nej jag har inte skrivit någon sådan. Kanske ska göra det...



Vilka härliga bilder på Alicia. Vi har faktiskt likadant väder här (tro det eller ej), massa snö och sol:-) Härligt!



Duktig du är som tränat, vad för träning? Själv har det inte blivit tid för det så mycket mer nej...

2009-02-11 @ 22:34:52
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Nej jag har inte skrivit någon sådan. Kanske ska göra det...



Vilka härliga bilder på Alicia. Vi har faktiskt likadant väder här (tro det eller ej), massa snö och sol:-) Härligt!



Duktig du är som tränat, vad för träning? Själv har det inte blivit tid för det så mycket mer nej...

2009-02-11 @ 22:35:49
Postat av: mamma

Hej

Härligt att det blev av med träningen

Toppen Hoppas att det håller i sig

Fina kort av min älskling

2009-02-12 @ 06:21:09
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

vilka fina bilder=) hon är ju så söt ju=) va härligt med träning, det är så skönt då man fått upp peppet att träna för man mår då himla mycket bättre om man rör sig lite, eller de tycker då jag...=) Vad blev det för träning igår då? pass eller gym?



kram

2009-02-12 @ 10:52:25
URL: http://1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0