...

Sitter och kollar igenom lite bilder här på datorn. På mina gravidbilder. Åh vad jag saknar magen, men jag hoppas att jag en vacker dag får uppleva det igen...att jag får tillbaka min kula ;-)

Kolla in den här bilden.



Det här är den allra första bilden på magen... och här tyckte jag att det syntes mycket. Tänkte att alla som såg mig kunde se min "kula"... Haha... visst man ser ett litet put, men inte finns det nån som kan ana vad det beror på.
Ska tillägga att jag här är i v. 15+0 och har alltså legat och spytt i 7 veckor här... har gått ner 5-6 kg och kan inte ha mina vanliga jeans...
Kanske jag ska ta och bli gravid så att jag kanske tappar dom här sista 5 kilona jag har kvar sen graviditeten. Ja det va väl en bra idé...eller?! ;-)



Här i v 22+3 och nyårsafton. Magen börjar växa till sig lite nu i alla fall... :-)



1 dag före bf...



Och ut kom den här underbara lilla människan. Det vackraste jag någonsin sett.
Du är det bästa som finns älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så fin:-)

Blev tvungen att kolla på en del magbilder som jag har nu:-) Saknar också magen jättemycket! Åh nu blev jag verkligen helt nostalgisk, hoppas jag också kommer få uppleva det att vara gravid igen, för den är obeskrivbar.



Ha en fin söndag vidare, kram från oss!

2009-02-15 @ 16:02:13
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Han fick se hockey =D

Och så fick han en massa pussar.

Ska köpa något då jag får pengar! Är pank som vanligt =)



Vilka jättefina bilder. Du hade ju en superfin mage =) Inte en enda bristning.

2009-02-15 @ 16:52:31
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: mamma

tårarna kommer när jag läser å ser denna bild. Hon är underbar

2009-02-15 @ 18:41:36
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0