Utmanad.

 


Jag har blivit utmanad av Emma...

Utmaningen innebär att man tittar i sitt bildarkiv, letar upp den sjätte mappen och sedan i denna mapp väljer den sjätte bilden. Sedan ska man dessutom berätta lite om bilden.

Egentligen så var den 6:e "bilden" ett filmklipp, så därför så tar jag och lägger upp den istället :-)
Det här är i alla fall en film från Linas (Alicias faster) 30-årsfest. Dom hade 90-tals afterski som tema. Jag va tyvärr nykter men hade riktigt kul i alla fall. Mycket pga den fantastiska sångaren här.  ;-)
Nåt som också va kul va att festen va i Piteå men ändå så var det en massa Skellefteåbor där. Till och med fler gamla Kågebor som jag inte träffat på länge. Så det va kul...

Nu utmanar jag: Jossan, Emmeli, Johanna Strand, Silje & Malin 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har laddat hem ett gratis redigeringsprogram som har massa kul inställningar, kolla www.download.com

2009-02-04 @ 14:42:22
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja det var synd.. Men jag känner mig så knäckt just nu att jag knappt orkar diska bort middagen så ett gympapass vore nog kanske onödigt just nu. Nästa vecka får vi köra gärnet istället!



Ja absolut, vi drar på leklandet och så käkar vi nåt gott i Piteå. Det blir superkul!!!

2009-02-04 @ 18:51:53
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0