Dom passade!

Hallelujah :-)
Det hade jag aldrig trott att dom skulle göra...
Jag har redan glömt gårdagen och känner sug att göra fler byxor, jag som sa att det kommer att dröja. :-)
Nästa gång blir det att göra en som blir lite pösigare i benen tror jag, Och andra färger. Åh vad kul, vill börja redan nu.

Här kommer lite dagsfärska bilder. Tyvärr lite suddiga, men ni ser ju ändå hur byxorna sitter :-)

   

Är riktigt pysselsugen, så vi får se om jag hittar på något pyssligt idag :-)
Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

De blev ju jättebra!!! Vad kul!!! Önskar att jag hade tiden och tålamodet att påbörja ett sådant projekt...hade varit kul till lilltjejen. När jag såg dem nu slog det mig (och det har du säkert redan tänkt på) att gör du bredare "band" så kan du ju sätta tryckknappar på istället för knytband....

2009-01-27 @ 11:24:17
Postat av: signe

Vad fina de blev! Jättegulligt med knytband istället för hängslen!

Jag önskar att jag hade motivation att sy också, fick min alldeles egna symaskin för några månader sen.. men det blir väl roligare när man faktiskt har någon att sätta kläderna på också :)

2009-01-27 @ 14:45:27
Postat av: Emma

Signe: Jag har då hört att du är jätteduktig att sy. Att du sytt flera sängkläder till bäbisen och tunika till dig själv. Har du tänkt att sy barnkläder sen också eller?

2009-01-27 @ 15:59:47
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Silje

SÅ FINE DE BLE!!!! misunnlig

Men du, en lighter i hånden???????

2009-01-27 @ 20:44:10
Postat av: Emma

Silje: Haha, ja det är det hon har i handen. Hon får ju förstås inte ha det i vanliga fall. Tog ned den bara för att hon skulle stå stilla. Annars brukar hon inte vilja ställa upp på bild :-)Hon springer bara iväg :-)

2009-01-27 @ 21:19:52
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0