Fredag.

Gud vad trött jag va då Alicia väckte mig vid 9 i morse... Har varit en jobbig natt, så jag har blivit väckt en hel del.
Vi låg och myste tills hon blev less och ville upp.

Provade febern på henne och hon va feberfri!! Konstigt tyckte jag, för hon är mycket grinigare och gnälligare idag än vad hon varit tidigare.
När jag bytte en blöja senare på dagen så förstod jag varför hon varit grinig och gnällig. Hon har 4 hörntänder på g. 1 av dom hade spruckit igenom redan vad jag kunde känna och dom andra han jag knappt känna på för hon va så arg på mig som skulle vara och gräva henne i nummen. Och det kan man ju nästan förstå :-)

Skönt ändå. För då är det förhoppningsvis inte nån influensa som hon har i alla fall... Dvs, då kanske jag klarar mig... Vågar inte säga så jätte mycket, för sen helt plötsligt ligger jag väl där själv med 40 grader... Vill verkligen inte!

Min kära bror har varit en stund här idag. Han har varit en stund med Alicia så har jag fått göra lite ärenden. Skönt att ha en bror som ställer upp när man behöver nån. Han plockade ur diskmaskinen också. Tack ännu en gång. Det är verkligen guld värt!

Nu ska jag gå och lägga min favvotjej... Om hon nu vill förstås :-) Gör inget om hon är uppe lite längre med mig. Inte om hon är på bra humör i alla fall :-)

Ska uppdatera lite senare med en rolig sak... SÅ håll utkik! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0