Fredag

Sovmorgon idag med :-)

När jag satte mig vid datorn så såg jag att Therese skrivit att hon och Theo skulle komma förbi och hälsa på. Kul, så det var bara att äta frukost och göra oss i ordning och städa lite... Var ju tvungen att städa färdigt det som inte gjordes dan innan, för helgstäda måste man ju göra :-)

Alicia och Theo blir ju som mer och mer jämngamla så nästa gång kommer dom säkert att ha jättekul, för då går förmodligen han också. Alicia tyckte i alla fall att det var jättekul med besök och minsta lilla ljud han gjorde så skrattade hon, hon försökte som få igång han :-)

   

När Therese och Theo for vidare så var det bara för mig och Alicia att hoppa i duschen. Vi skulle ju ha ännu mer besök.

Så drygt 1 timme senare kom Johanna, Lina, Terese, Elin och Tilda på middagsbesök. Tacos åt vi och det va som vanligt underbart gott!

   

Det va inga problem att lägga Alicia trots att vi hade besök. Är så stolt över min lilla tjej. Visst, va tvungen att läsa 2 böcker för henne, men sen gick jag ut ur hennes rum trots att hon va vaken och hon provade inte att gå upp ur sängen en enda gång. :-)

vid 12-tiden så hade alla åkt hem. Satte mig då vid datorn och satt där på tok för länge ;-)
Sån tur att jag har en tjej som vaknade 06.30 för att bara komma till våran säng och somna om direkt för att sen vakna, håll i er, 11.20 nästa gång!!!
Vad har jag gjort för att förtjäna ett sånt snällt barn?! :-D

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag vill också helst köpa direkt i butik. Har bara beställt några få gånger. Behöver verkligen fylla på "scrappinglagret" nu. Ska börja med Mios första album.. Som jag har längtat :D



Jo, vi skulle göra ett hobbyrum, men det har blivit förråd då vi har så ont om förvaringsytor :/ Men en vacker dag ska jag ha mitt alldeles egna hobbyrum!

Var sitter du när du håller på?



Nu ska vi gå och äta chokladpudding :)

Hoppas du och Alicia får en mysig kväll!

2009-01-24 @ 19:45:58
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0