Fredag...

Idag har jag faktiskt hunnit göra endel fast klackan är så lite.
I vanliga fall är jag så seg på morgonen att jag inte orkar göra speciellt mycket innan lunch.

Alicia vaknade 07:59. Hon lekte ungefär en kvart i sängen innan ville ha sin flaska, så då var det bara att krypa i morgonrocken och göra en. Fy vad kallt det är här på morgonen...*Brrrrr*
Ofta så kryper vi ned i sängen igen när hon ska äta den, men idag steg vi upp och klädder oss istället.

Efter jag ätit frukost och gjort mig i ordning så klädde vi oss och sparkade runt halva kåge, för att få lite siffror och en underskrift, sen fara med det till skolan, så att jag får mig nån lön nån gång :-)

När vi kom hem så skottade vi gården och Alicia lekte under tiden. Hon gillar verkligen att vara ute vilket är roligt...
 Här kommer lite dagsfärska bilder...

          



Nu ligger gumman och sover så nu ska jag passa på att städa huset och ta hand om lite tvätt.

Johanna eller Nanna som hon också kallas ;-) ska komma hit idag och vi ska äta suring tillsammans. Längtar massor. Ändå så var det inte länge sen jag åt det.... Haha. I måndags var det nu när jag tänker efter :-D Men det gör inget, för det är ju så himla gott.
Men innan hon kommer så ska jag hinna med en tur till stan också. Jag och Alicia ska följa hennes moffe in. Blir väl inte att fara till centrum och gå på affärer precis, men vi ska och kika på lite tapeter och en tur till Solbacken. Och så ska vi hämta momme på jobbet också :-)

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre, för här ska städas så det ryker.

Ha en trevlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Malin med William & Celina

Vilken fin overall Alicia har, ser varm och skön ut

2009-01-09 @ 17:50:52
Postat av: Silje

Ser virkelig at hun koser seg i snøen!! Og i den herlige kjeledressen hun har!!!

Tenker masse på dere nå!

Håper derer får kommet dere til Bergen snart. Hadde vært kjekt å se dere:o)

2009-01-09 @ 21:17:54
Postat av: Tess & Theo

Nej inge party!

Blir bara lungt. Jag och Jossan pratade om att gå ut och äta. Sen kanske fara på en inflyttningsfest. Men nyktert. Tror jag ska bli nykterist =)

Men jag gruvar mig för att sova borta första natten från Theo. Saknar han redan =)



Angående bloggen så gå in på designadinblogg.se där har jag tryckt mig fram och provat olika saker.

2009-01-10 @ 01:18:26
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: pappa

Vad fin hon ær! Åååh vad jag saknar er

2009-01-11 @ 02:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0