Hemska tider...

Usch och fy vad fort tiden går. Idag blir våran lilla tös 1 år och 8 månader. Alltså 20 månader. Det låter ju faktiskt riktigt riktigt mycket... Får lite ångest, men vad är det för vits?! Tiden går ändå inte att sopla tillbaka, utan det är bara att istället njuta av varje dag som går och verkligen ta vara på tiden... Snart är hon en trotsig tonåring.

Hade ju egentligen tänkt att lägga in en bild på mitt hår, men batterierna tog precis slut, så nu är dom på laddning.
Otroligt nog så blev jag faktiskt nöjd. Tror att det är första gången i hels mitt liv som jag faktiskt blir det :-) Så det känns jättekul! Bilder kommer imorgon.
Nu saknas bara en klippning...Hoppas bara det blir av, brukar nämligen ha en tendens att bara skjuta upp det.
Men måste vänta på pengar först :-)

Idag har Alicia gått och sjungt "och två par strumpor till lille lille bror" men inte så tydligt förstås utan ungefär så här... "å tå pa (mummel) lille lille BO" Men hela melodin kan hon. Får nog tacka dagis för det, för hemma har vi då inte sjungit den med henne :-) Hon lär sig nya ord och sånger i en rasande fart...

Längtar tills vi ska och väga henne nästa gång, för nu måste hon då verkligen gått upp i vikt. Hon äter mer än någonsin nu... Har nog inte haft nån nedtur sen sist vi var och vägde vilket hon alltid annars haft, så jag hoppas att det här håller i sig :-)


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Allt gick jättebra!

Men han blev lite gring då jag kom hem. Då kände han väl mjölklukten =)

2009-01-11 @ 22:12:48
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0